مهمترین ویژگی استفاده از یک محصول نرم افزاری مانند فروش آنلاین غذای رستوران و فست فود نوع پشتیبانی سالانه آن است، یک وب اپلیکیشن برای سر پا بودن نیاز به مراقبت های بک آپ گیری و امنیتی دارد، برای رسیدن به بهترین بازدهی فروش آنلاین بهتر است ابتدا راجع به پشتیبانی آن سوال کنید و در صورت رضایت از آن نرم افزار استفاده کنید
بیشترین دغدغه صاحبان کسب و کار های آنلاین نوع پشتیبانی است که دریافت می کنند، وب سایت یا وب اپلیکیشنی که برای ثبت سفارش استفاده می شود باید ویژگی های پشتیبانی خاص داشته باشد، از این نظر که تمام معیار های حفاظت و رمز گذاری اطلاعات مهم مانند: کلید های رابط نرم افزاری(API Key)، امنیت پنل کاربران، امنیت پرداخت ها، 24 ساعت آنلاین بودن و... را باید داشته باشد تا اختلالی در فروش ایجاد نشود. همچنین رفع خطاهای نرم افزاری و یا توسعه های اختصاصی مورد نیاز یک رستوران از دیگر مواردی هستند که باید ضمیمه پشتیبانی یک وب سایت سفارش آنلاین باشند.
برای استفاده هر چه بهتر از هر نرم افزار بهتر است هر آنچه که وجود دارد در مورد نحوه کار با آن بدانید، با خرید این وب اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا می توانید درخواست آموزش رایگان حضوری(یا آنلاین برای شهر های دیگر) برای آشنایی با نکات مهم و نحوه مدیریت آن داشته باشید. این نرم افزار بخش ها و فرم های اختصاصی خود را دارد که ممکن است تا قبل از این تجربه نکرده باشید. صفر تا صد آموزش کار با این وب اپلیکیشن توسط پشتیبانی WSBA به مشتریان این وب نرم افزار ارائه خواهد شد
در استفاده از نرم افزار جدای از خطاهای سیستم خطاهایی از طرف کاربران وجود دارد که نیاز به اصلاح خواهند داشت، مشتریان ما می توانند از این نوع پشتیبانی استفاده کنند.
تیم WSBA تضمین میکند که خطاهای نرم افزار خود را برای تمام مشتریان بدون هزینه برطرف کند. البته نرم افزار این وب سایت به طور خودکار تمام خطا های سیستم را به ما گزارش می کند و مشتریان نیازی به دادن اطلاعات زیادی نیستند و در برخی موارد تیم WSBA زودتر آگاه و وارد عمل خواهد شد
با اولین سفارش وب اپلیکیشن برای رستوران یا فست فود خودتان می توانید تمامی نسخه های بعدی را به صورت رایگان داشته باشید و نرم افزار شما به طور منظم به نسخه های جدید تر با امکانات بیشتر آپدیت خواهد شد
مهم ترین بخش پشتیبانی یک وب اپلیکیشن سفارش آنلاین محافظت و نگهداری داده های آن است، این نگهداری نیاز به عملیات های روزانه و حتی ساعتی دارد که بیشترین فعالیت را در بخش پشتیبانی از نرم افزار شماست. تیم WSBA تمامی این پشتیبانی ها را دارا است.
فعال بودن یک وب سایت یا وب اپلیکیشن فروش آنلاین رستوران به جلوگیری از اختلال در فروش آنلاین کمک می کند، این نوع پشتیبانی نیاز به نگهداری های سرور دارد، از طرفی در سال های اخیر برخی اختلال ها از جانب ISP ها تجربه شده که معمولا به صورت فراگیر برای همه کسب و کار ها وجود دارند
حق کپی رایت برای WSBA محفوظ است